autismekwartet

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door Profile photo of Maartje de Vries Maartje de Vries 1 maand, 1 week geleden.

• Autismekwartet
    Speciaal ontwikkeld voor jonge meiden en vrouwen met autisme.

Als ouder van een dochter met autisme was ik vaak op zoek naar hoe je autisme kan uitleggen en bespreekbaar kan maken naar familie, vrienden en leerkrachten. Op een leuke manier, zonder te theoretisch te worden.
    Door het kwartet kan je op een speelse manier met elkaar praten over #autisme bij meisjes en vrouwen.

Door het kwartet te spelen met je familie, in #coachsessies, met leeftijdsgenoten of in de klas kan je van elkaar leren en elkaar beter leren kennen.
    Herken jij jezelf in de voorbeelden? Welke voorbeelden kloppen wel en welke herken je niet? Hoe werkt het bij jou?
    Het kwartet kan natuurlijk ook met jongens/mannen met autisme gespeeld worden. Autisme bij meisjes/vrouwen uit zich vaak anders dan bij jongens/mannen met autisme. Goed om daarover in gesprek te komen met elkaar en van te leren.

Het kwartet heb ik ontwikkeld en getest met de hulp van mijn dochter en coachklanten. Mede dank aan Myrthe Korf, die meegedacht/ gekeken en kritische feedback gegeven heeft. Trots dat het kwartet klaar is!

Voor wie:
    Dit kwartet kan gespeeld worden door: gezinnen, families, vriendinnen, #leerkrachten, IB’ers, #coaches, begeleiders, mentoren…
    Nu te bestellen via: http://www.perspectiviacoaching.nl/autismekwartet

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.