workshop; escape room ervaar autisme'

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door Profile photo of Maartje de Vries Maartje de Vries 1 maand, 1 week geleden.

• Workshop; ‘escape room, ervaar autisme’

Wanneer: Dinsdag 27 oktober 9.30-13.00
    Waar: Create Wise in Bennekom
    Informatie: http://www.perspectiviacoaching.nl of maartje@perspectiviacoaching.nl
    Kosten: 50,- pp

Als ouder van een dochter met autisme was ik op zoek naar een manier hoe je autisme bespreekbaar kan maken.
    Het zelf ervaren is krachtiger.
    Belangrijk vind ik om te schetsen hoe er vanuit verschillende theorieën naar autisme gekeken wordt en je op een leuke manier met elkaar autisme nog meer ontdekt. Wat gebeurd er in je denken en handelen als je stress en overprikkeling ervaart? Vanuit de behoefte om mijn ervaring te delen heb ik de escape room, ervaar autisme ontwikkeld.

De ‘escape room, ervaar autisme’ bevat een uitgebreid programma. In 3,5 uur ga je met je reisgenoten op reis vanuit de verschillende perspectieven. In verschillende rollen, reis je door 3 fictieve ruimtes.

Met je team, gezin of vrienden te spelen op de door jullie gewenste locatie. (3-6 spelers per team, 2 teams met/tegen elkaar mogelijk)

Nu ook als ouder, professional, leerkracht, geïnteresseerde individueel te spelen in de workshop:
    Wanneer: Dinsdag 27 oktober 9.30-13.00uur
    Waar: Create Wise in Bennekom
    informatie: maartje@perspectiviacoaching.nl

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.