Sensomotorische verzwaringsdeken

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door Profile photo of Karin Rossel Karin Rossel 7 maanden, 3 weken geleden.

• Stichting RondomAutisme biedt u de mogelijkheid om een sensomotorische verzwaringsdeken te kopen.

Deze deken is speciaal gemaakt voor mensen met ASS en ADHD omdat deze mensen veel spanning ervaren.
    U kunt onder en op de deken liggen of er in opgerold worden. Het geeft diepe druk op het sensorisch systeem.
    De verzwaringsdeken is opgebouwd uit verschillende afzonderlijke op elkaar gestikte kamers die het totale gewicht van ca. 24 kg gelijkmatig over de deken verdelen.
    De deken is 100 bij 190 cm, gevuld met kwartszand en donkerblauw van kleur.

De vraagprijs van de deken is € 200, inclusief rolkoffer €225

Voor verdere informatie of bestellen mail naar info@rondomautisme.nl o.v.v. verzwaringsdeken.

Enkele ervaringen:
    Judith:
    Wij hebben voor onze zoon van zes jaar met Asperger een verzwaringsdeken aangeschaft. Sinds hij onder deze deken slaapt, slaapt hij rustiger en langer. Hij wordt ’s ochtends uitgeruster wakker. Zelf geeft hij aan dat hij het heerlijk vindt om onder te slapen. Een echte aanrader!
    Hilde:
    Ik heb autisme en moeite met sensorische integratie, waardoor ik vaak overprikkeld raak. Van de ergotherapeut had ik al geleerd dat diepe druk goed werkt bij deze klachten. De verzwaringsdeken zorgt voor diepe druk tijdens mijn slaap, waardoor ik beter kan herstellen van de dag. Ik slaap ontspannen en wordt beter uitgerust wakker.
    Jan:
    Ik heb geen aandoening, ben mantelzorger en slaap altijd onrustig. Met een verzwaringsdeken, slaap ik als een roos. Op vakanties heb ik m ook bij me.

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.